Direktlänk till inlägg 23 april 2010

Består veckan av bara fredag?

Av Elle - 23 april 2010 08:10

Ja, det är ju fredag för jämnan tycker jag ... Vad tycker Du?

Denna fredag börjar med att himmeln är jämngrå och det     regnar ... men så skönt det känns ... att sitta här vid datorn o skriva lite .. o  det  är sådana där små silverkulor ,regndroppar , på fönsterrutan..

Har tänkt att åka   tll simhallen idag .. får låna sonens bil, men mår lite konstigt i magen så jag vet inte om det är en så bra tanke ... Vi får se hur det blir . Sedan ska jag veckostäda  .ja ,kanske det blir en mindre städning fr jag vill sy lite också .. måste till apoteket också . Mitt apotek jhåller på att sina .. *L* ja jag äter en del mediciner så jag brukar likna det vid ett litet apotek.

Nu har symaskinen stått på köksbordet hela veckan o jag har sytt lite då o då ... så tycker jag om att ha det ... det ska synas att ngn bor här o är kreativ .. skönt att bo ensam då .-.. man  kan ha det som man vill... Jag vet att K. inte alls kan ha en endaste sak framme utan när han använder det... o jag  är precis tvärtom..*L* så därför kommer vi aldrig att är  kunna  bo under samma tak. Inte roligt att tänka på ... för trots allt så vill man ju dela så mycket tid som möjligt med den man är tillsammans med . Eller hur?

Nej nu får jag göra mej i ordning för dagen  ... tittar säkert in här flera gånger idag o då får vi se om jag har något nytt att skriva om ... Ha en härlig dag vännen.. var Du än befinner Dej! Kram!  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards