Direktlänk till inlägg 27 augusti 2011

Lördag ,åska o regn....

Av Elle - 27 augusti 2011 11:51

o tänk , jag tyckte det var härligt ... härligt med ett strilande regn och för varje åskblixt o knall så släppte den otäcka oroskänslan som jag hade .

Nu sitter jag här mo tänker på min förändrade situation... Ja, jag har sagt upp lägenheten i Stenungsund och det känns faktiskt jättebra. v Tycker jag fått en helt annan hemkänsla här -- Skönt att jag kom fram till ett beslut ,äntligen , får jag väl säga. 

Det märks också hur glad K. är över mitt beslut... Trodde inte han skulle visa det så ... men där ser jag hur fel jag kan ha.

Nu ska kaffehurran på .... var inne på "Bräckfabriken" i Kungälv i går när jag åkte förbi... Så nu finns det iallafall kex till kaffet!!! Ha det gott!  

 
 
Lena

Lena

27 augusti 2011 19:20

Åskan rensade nog luften och gjorde dig piggare! Jag hoppas att du inte kommer ångra att du sagt upp din lägenhet!!! Jag blir så avis på de fina kaktusarna, men de kanske ska bo i villavagn för att bli så fina?!

http://notoriskstickare.blogspot.com

Elle

27 augusti 2011 21:15

Jo , det var nog åskan .... kanske ..'*L* Men kaktusen är ett gammalt foto ... i år har det inte blivit någon blomma alls ... Den blommade så fint när den stod ute på balkongen för flera år sedan i Stenungsund.
Jag har försökt skriva på Din blogg men det fastnar inte .... Kram till Dej Elle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards