Alla inlägg den 20 april 2010

Av Elle - 20 april 2010 10:05

   Hjälp!!!

Hur ska jag komma igång idag …?   Känner inte för att göra ngt alls men har massor på schemat.

Blir väl att ta ett djupt andetag o sätta igång. Det är bara så … svårt .Himlen är askgrå idag ,är det  det askmolnet månntro?  Nej jag förstår att det inte är det men man skulle faktiskt kunna tro det för det har då samma  färg som aska fast en ljusare ton.

Kom ganska långt på mina kassar igår men jag märkte att jag suttit för mycke eftersom det värkte i nacke o arm rejält igår kväll. Blir till att ta det kortare stunder åt gången   .. visst drar det ut på tiden att få dem färdigsydda men det är bara att gilla läget!!!  Nu ska jag i alla fall ta mej in i duschen o sen kanske läget är ljusare både inne o ute !  Ha det gott idag !  Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards