Alla inlägg den 7 april 2010

Av Elle - 7 april 2010 08:34

det är vått ute ,har nog regnat i natt o nu på morgonen... Vaknade med ett ryyck ... kom på att det var tvättmorgon idag.. har mycket tvätt så här efter Påsk... K,s tvätt också  ... Kom också på att det var torgdag igår!!!!  Hade tänkt gå men glömde helt bort det , kanske var det vädret som gjorde sitt till ,hade nämligen ingen lust alls att gå ut över huvudtaget .      Har fruktansvärt ont iarmarna o händerna idag också  ,trots att jag tog rej'lt med värktabletter igår kväll så sovit har jag gjort

vägar ... men vi säger att det beror på att våren är på väg ... Ja, jag brukar alltid hitta på ngt liknande ,... lite lättare att stå ut med det omda då ..om man vet att det kommer ngt gott o bra efteråt ,elller att man har gjort ngt roligt innan.   Var o en som har ont på ngt sätt kommer nog på sina knep för att göra det lite lättare  ... så tror jag iallafall.

Här ligger en Otto o gottar sej bredvid mej , han tror nog att han ska kunna smita med mej ut när jag ska ner i tvättstugan för han lämnar inte min sida just för tillfället , annars kan han gömma sej så det är omöjligt att hitta honom.    Vid flera tillfällen har jag letat som en galning efter honom  men inte hittat honom o sen sitter han där precis som om han suttit där hela tiden .... Åskar är inte sådan   han lägger sej på de ställen så man nästan snubblar på honom istället ...Han vill verkligen synas!!!               

Bilden jag lägger in idag är från påskaftonen då vi var vid påskelden som inte gick att tända , tog då bild ut över vattnet istället.  

Ovido - Quiz & Flashcards