Alla inlägg den 17 april 2010

Av Elle - 17 april 2010 08:40

så rolig... fick inte merän tvättat i tvättstugan på morgonen   sedan tillbringade jag hela dagen o kvällen liggandes i soffan.... Blev så himla trött o yr .... Har väl blivit för mycket under de senaste dagarna   ... blir ju sådan när jag spänner mej..  Men fina dagar har det iallafall varit .. Känner mej bättre idag så nu ska väl jag få gjort lite iallafall... känner så  otroligt mycket för att sy lite .. så jag ska sätta igång o göra färdigt det nödvändiga   bådda o diska ... o lite till sen ska symaskinen fram!!!   Ha det gott o kram till Dej!                                              
                     (fotona jag visar här är alla tagna av mej om jag inte skriver något annat)  

Av Elle - 17 april 2010 08:26

Du ,jag har ju ytagit för givet att alla kommentarer synts... o publicerats... eftersom jag flera gånger kryssat i det . Nu såg jag att  de inte sybtes o jag satte enm bock i rutan igen ..ok, då kom 4st fram o 29 försvann!!!!     Alla kommentarer vill jag sj´ka synas ävenom det är negativa ... men jag har inte fått ngn sådan ännu !!!! Så förlåt mej,. detta har inte varit meningenalls.. o Tack Madde för att Du påpekade detta ... Kram!    

Ovido - Quiz & Flashcards