Alla inlägg under mars 2013

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta.

Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast litet "ullared".. och några små fynd gjorde jag . Sedan körde vi mot Vänersborg och "Ladan"  där vi gjorde ytterligare fynd..av tyg. Hade ju inte planerat detta så det blev inte så mycket inhandlat men vi ska snart åka dit igen och då ska jag veta vad jag ska sy så jag kan handla på mej mej lite bra tyger . Har ont i kroppen idag  men det visste jag ju skulle komma... så det får jag ta ,och det gör jag gärna när jag hade så roligt som igår.. Nu ska jag sätta igång här .

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur roligt som helst att göra . Tänkte nu börja använda denna bloggen igen eftersom de jag prövat inte har visat sej fungera för mej. Här kommer bilder på ngt av det jag gjort.                

Skapa flashcards