Alla inlägg den 16 april 2010

Av Elle - 16 april 2010 10:50

Tusen, tusen tack Du som gratulerat mej på min födelsedag!!!

Av Elle - 16 april 2010 08:59

Hej igen!  Ja nu är jag då pensionä på riktigt *L*  

Känns lite underligt faktiskt... o veckan som redan är slut  ..ja, nästan iallafall!!!

Solen skiner i dag också  men kanske kommer askmolnet hit o gör att det blir gråväder ... Nej ,jag vet inte   o så mycket kanske det inte märks.

 

Har haft gäster nu flera dagar i rad o idag är jag jättetrött o lite yr... skulle invigt mitt årskort i Sunda hallen men det fr vara tills på tisdag .. vågar inte anstränga armarna nu när jag redan är yr.. bäst att vänta ... lite .. nej det är ingen undanflykt för jag längtar verkligen efter det   men nacken fär nog väldigt spänd just nu .. o det är nog det yrseln kommer ifrån. Tisdag nästa vecka gör jag ett försök iallafalll ...

Katterna vill ut nu när det är så härligt väder   och björken som står alldeles utanför mitt vardagsrumsfönster o lite vid balkongen börjar faktiskt grönska !!!! idag upptäckte jag också att ett skatpar har börjat bygga bo där ,har suttit en lång stund o tittat på hur de kämpat med rätt stora kvistar minst dubblet så långa som dem själva ...      

Ovido - Quiz & Flashcards