Alla inlägg den 27 april 2010

Av Elle - 27 april 2010 14:15

   kan betyda och lite knackningar o lite hot.... he,he.. men i  gång gick den, kameran!!!   Nu kommer en bild på ormbunken!!!

Av Elle - 27 april 2010 10:25

       Det verkar som min kamera gått sönder !!!  ja, då dröjer det nog oinnan det kommer in bilder här ... jag har inte råd att köpa ngn ny ..just nu iallafall..

Hade tänkt ta ett foto på min nya ormbunke so m jag köpte igår .. o givetvis kom katterna bägge två o började äta på den.... ja, ja... nu vet jag ingen råd .. kameran trasig o katterna äter upp mina krukväxter .. Nej , det hjälper inte med kattgräs ... krukväxterna är godare !!!!                  hade också tönkt köpa "Saint Paula"  men de är giftiga för katterna har jag läst ngn stan ... annars är de en av de finaste blommor jag kan tänka mej.

Får se om jag kan hittá ngt gammalt foto här ... Kram så länge!!!

Ovido - Quiz & Flashcards