Alla inlägg den 11 april 2010

Av Elle - 11 april 2010 16:48

i går ... men blir inte "tant" förrän på onsdag... nej jag blir aldrig tant... hur skulle det se ut?  Aldrig i livet ... benen krånglar o värk o det ena med det andra .... men tant ,nej aldrig...

Hade en underbart härlig dag i går också .. med en av bästa väninnorna o en syster o systerson  o sonen är klart ... Fina presenter och Roliga !!! Här kommer en o en till ... har nämligen en syster som är enorm på att fixa fina o roliga saker ....*L*

Konserverade gubbar!!! o den underbaraste lilla korg med violer ....      

Av Elle - 11 april 2010 16:36

så skön ... ja, vädret ,menar jag   o förresten så var det underbart när K o jag letade oss fram till en härlig strand alldeles utanför Stenungsund.   Vi hade kaffekorg med "Råön" hette platsen o där vet jag att de har Midsommarfester varje år men detta var första gången jag var där ... Ett helt underbart ställe där man säkert kan bada o ha det skönt hela sommaren.  Alltså inte sista gången jag var där.   

Ovido - Quiz & Flashcards