Alla inlägg den 12 april 2010

Av Elle - 12 april 2010 07:45

Ibland blir jag frustrerad o just nu är det så ..hade nästan skrivit färdigt detta inlägg o så försvann det bara !!??? är det ngn mera som varit ute för detta ... Det har hänt ett par gånger nu . trodde det berodde på mej men nu börjar jag undra ?     Solen skiner , tvättstugan väntar  och kjelen har blivit för liten!!! Ja, sån är min morgon idag!  men vad då ,.. det är bara att bita ihop , ja, både när det gäller vikt o mat!  ha,ha.. nu vred jag allt till det. 

Ska också köpa årskort i Sundahallen för att gå med våt väst .. det ger underbar motion och stärker ryggen bra .. så snart ska väl kjolen sitta bra igen hoppas jag !!! 

Drack mitt morgonkaffe på balkongen idag  med stängda fönster givetvis då det bara var knappt 1 grad ute ... det har varit kyligt de senaste morgnarna   men dagarna har varit underbara ...

Nu är jag på gång att sy igen .. Klippte till sådana där långa bordstabletter .. som räcker över bordet .. tänkte det skulle vara roligt att variera lite och byta från korta till långa ... De första jag klippte till var brå rutiga  och det andra paret som egentligen skulle varit färdiga före påsk är gul o vitrutiga  men inte den där härliga påsk gula färgen .. så jag komemr att ha dem året om . Nu kallar tvättstugan!! Ha en bra dag!   

Ovido - Quiz & Flashcards