Alla inlägg under augusti 2011

Av Elle - 27 augusti 2011 11:51

o tänk , jag tyckte det var härligt ... härligt med ett strilande regn och för varje åskblixt o knall så släppte den otäcka oroskänslan som jag hade .

Nu sitter jag här mo tänker på min förändrade situation... Ja, jag har sagt upp lägenheten i Stenungsund och det känns faktiskt jättebra. v Tycker jag fått en helt annan hemkänsla här -- Skönt att jag kom fram till ett beslut ,äntligen , får jag väl säga. 

Det märks också hur glad K. är över mitt beslut... Trodde inte han skulle visa det så ... men där ser jag hur fel jag kan ha.

Nu ska kaffehurran på .... var inne på "Bräckfabriken" i Kungälv i går när jag åkte förbi... Så nu finns det iallafall kex till kaffet!!! Ha det gott!  

Av Elle - 25 augusti 2011 16:06

hängig är jag....varför vet jag inte riktigt men kanske beror det på min viktökning.-   Kommer inte igång med någonting alls ... inte ens att dra in på maten.

Sommaren har iallafall varit bra  förutom det med Otto. Jag saknar honom fortfarande mycket o när som helst trillar tårarna om jag tänker på honom.

Nu när hösten närmar sej måsate jag börja planera för mitt syande.. Ja, nu ska jag sätta igång med det  för jag tror kanske att det är det som gör att jag mår så här och förresten så är det kanske också det att jag bloggat för sällan.  Det får vara slut på detta nu ... Hör Du det ... Inget mera gnäll o sånt som är negativt. Har Jessy här idag ... o hon o Åskar är väl inte helt på samma våglängd nu för tiden ... Det ändrade sej lite då Otto försvann. Men sams är de men så där goá är de inte längre mot varann.

Nu får Du ha det så gott ... jag hoppas att det inte dröjer så länge innan jag tittar in hit igen.  

Ovido - Quiz & Flashcards