Alla inlägg den 29 april 2010

Av Elle - 29 april 2010 10:51

ja, det gör den verkligen .... har massor på schemat idag som jag vill göra , inte måste .. men sånt jag tycker är roligt ... o jag vet attjag inte kommer att hinna med . Allt har blivit roligare sedan jag började i Sundahallen att gå med våtväst.. Varannan dag får det bli -.. skulle vilja gå varje dag men jag upptäcker att jag blöir väldigt fysiskt trött .. så det får bli så här nu  i början iallafall. Träffade kompisar där sedan jag gick för några år sedan ... o det var jätteroligt ... Går tillsammans med endam ,kommer baske mej inte ihåg vad hon heter  men hon har varit lärarinna   och är mycket mycket trevlig. Hon håller på med så mycket pyssel o grejer så a samtalsämnen sinar aldrig.

Regnar gör det idag också... men så där lite lagom  skönt,och det håller säkert upp när jag ska ta min dagliga runda ... ha,ha... nu lät jag väl duktig..!!! Jag hoppas den blir av ,,, annars lever jag ju inte upp till det jag skriver ...*L*

I morgon kommer K. på eftermiddagen .. o vi ska väl äta ngt gott o sedan leta upp en brasa ... Kanske eldar de påskelden i morgon som inte de fick eld på på Påskaftonen.. Den är väl kanske fortfarande "sur".

Vad ska Du öra idag då? Jag tror att det blir ngt särskilt roligt för Dej också .. Ha det gott o kram!     

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards