Alla inlägg den 9 april 2010

Av Elle - 9 april 2010 07:54

Oj! Nu är arbetsveckan snart slut igen men jag har iallafall fått sytt i den där hemska dragkedjan som legat o "osat" så länge... Ska lämna jackan idag.  Nu kan jag sätta igång med egna projekt utan att få dåligt samvete. *L* 

När jag vaknade idag kändes kroppen mycket bättre än den gjort på väldigt länge ... jag kan inte  finna órd för hur skönt det är. Jag njuter av varje sekund ... eftersom det lika fort kan ändra sej igen.

 Ska också handla det där lilla som man alltid glömmer när man handlar ... lite dekoration till tårtan jag ska göra ... Jag är ingen hejare på att baka o dekorera tårtor .... min pappa sa alltid när jag bjöd på tårta , "den   pannkakan var god" det sa han med ett leende... huvudsaken är att det är gott..tycker jag, o det tror jag att det blir. 

Ska stryka idag, o städa , sen ska jag inte göra mycket mera ... jo , tårtbottnen ska göras i ordning så den blir så där saftig  o go´.

Nu bska jag läsa lite bloggar o sen blir det en härliig dusch!!! Ha det bra o  här  kommer kramen!  

Ovido - Quiz & Flashcards