Alla inlägg under april 2013

Av Elle - 1 april 2013 09:56

Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte.

Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en hel del idéer som ligger o lurar i huv´et. Bara att försöka släppa loss dem så får vi se vad det blir.

Åskar har suttit här o bråkat med mej en stund … men som tur var ledsnade han… och tog trappan i ett skutt ner till första våningen… I ett skutt…var var lite överdrivet… han tog den i ett par skutt och det brakade som bara den… hanväger lite mycket min käre lille Åskar men vad gör det inte ett jota bara han inte blir större … men när värmen kommer så har han annat att göra o tänka på än mat.

Nu ska jag bädda upp min säng .. och sen blir det en kopp kaffe innan jag gör ngt annat … Ha en riktigt go´ dag ,…Kanske blir det ett par rader senare idag ,….  

-

Skapa flashcards