Alla inlägg den 8 april 2010

Av Elle - 8 april 2010 10:55

trögt idag ... men jag ska allt få gjort det jag bestämt mej för att göra ... hur trögt det än är , så det så.

Grått ute o en jamande katt gör det inte precis lättare   men som sagt är man envis så går det säkert .

Var o handlade igår ,o bla, köpte jag mej en Mårbacka pelargon!  Har alltid velat ha en  och äntligen så blev det av... En liten för tidig födelsedagspresent till mej själv.                      Appropå födelsedag så kommer mina systrar , systerson o en bästa väninna på lördag .. Nej jag fyller inte förrän på onsdag i nästa vecka men eftersom de arbetar så blir det så här o det går lika bra ... får ju fira två dag då!!!! bra va!!!

Har en skata som sitter i björken utanför här ,hon är nog väldigt glad att hon får visa upp sej för herrarna Otto o Åskar( katterna alltså)  nu kan hon vara riktigt tyken mot dem när de inte kommer åt henne ... men de ligger snällt o tittar genom smala ögon ser ut som om de låtsas inte se henne.  nej nu får jag sätta fart igen   ha,ha... fart o fart ... det kan ju diskuteras!!! förstås.... Ha en bra dag   och kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards