Alla inlägg under april 2010

Av Elle - 4 april 2010 19:08

vi haft .. men nu mulnar det och det börjar komma små regn droppar... Påskaftonen hade vi gäster och efter det vi  ätit av vårt påskbord åkte vi y+ut på en tur med gästerna  ..Vi hamnade hos Handelsman Flink . På Malö var det mycket vackert som vanligt ... mycket folk var det också i farten ... Påskelden vi skulle besöka och som vi ´trodde skulle brinna   visade sej inte från sin bästa sida.. det var bara det eldfängda som slängddes på den som brann o sedan slicknade den  ,idag när vi for förbi låg den kvar och jag hoppad´s den torkar o blir eldad på Valborgsmässoafton i stället.  

Av Elle - 4 april 2010 19:08

vi haft .. men nu mulnar det och det börjar komma små regn droppar... Påskaftonen hade vi gäster och efter det vi  ätit av vårt påskbord åkte vi y+ut på en tur med gästerna  ..Vi hamnade hos Handelsman Flink . På Malö var det mycket vackert som vanligt ... mycket folk var det också i farten ... Påskelden vi skulle besöka och som vi ´trodde skulle brinna   visade sej inte från sin bästa sida.. det var bara det eldfängda som slängddes på den som brann o sedan slicknade den  ,idag när vi for förbi låg den kvar och jag hoppad´s den torkar o blir eldad på Valborgsmässoafton i stället.  

Bloppis-annons
Av Elle - 2 april 2010 13:35

Jag behöver inte min extra säng så jag tänkte sälja den för 150:- utan madrass. Den är knappt använd och mycket fin . Finns i Stenungsund. Annonsen kvar,sängen kvar.     

Möbler & Heminredning, Säljes - Stenungsund (Västra Götalands län)
Pris:    150:-
Telefon:    0303-65097
 
Av Elle - 1 april 2010 14:49

Är så himla trött ... men det beror på att jag varit i farten ända sen i söndags... K. är här o han förstr inte riktigt att jag inte kan rusa fram som en ungdom*L*  Ja, ´det är ju mitt onda   ,fibromyalgin och artrosen som sätter stopp för det . Nu åkte han o handlade iallafall... jag bara inte orkade följa med ... tvättar i dag också  men sen har jag inget smutsigt    .

Ví får gäster till Påskaftonen så nu blir det nog inget mera skrivit här förrän efter påsk.. önskar därför Dej en riktigt GLAD PÅSK! och ha det riktigt gott nu !  

Ovido - Quiz & Flashcards