Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Elle - 6 maj 2010 10:47

Idag skulle mor och far vart gifta i 66 år om de levt... men tyvärr gick far bort för 35 år sedan och mor för 13 år sedan . Tänk vad jag saknar dem .. far blev ej så gammal  bara 61 år  .. och då hade han varit sjuk i cancer sedan han var 47 år gammal... mor fick hjärnblödning 81 år gammal... Åren går fort ... men vissa saker glömmer man aldrig .. de fina minnena finns kvar och tänk jag kan höra deras röster inom mej när som helst .. Jag tror de finns med mej ,alltid... Det känns iallafall så. Mina systrar o jag har varit lyckligt lottade under åren de levde .. vi var älskade och våra föräldrar gjorde alllt för att vi skulle ha det bra .. o sen har vi så många fina o roliga minnen från vår barndom. Tack  Mor o Far .. för Allt ... jag saknar Er .. såå mycket .Elle

Av Elle - 6 maj 2010 09:26

Fattar inte hur fort dagarna försvinner ... Torsadag igen o snart är veckan slut.

Har haft ett underbart väder de sista dagarna ... och igår kväll var vi ,k. o jag i Åmål o köpte en bil.... Det var en bit att köra hem o idag har jag lite mera ont i armar o händer  .. för jag körde den lilla bvilen hem.

Här ska veckostädas idag o göras i orden , det sista från rumsbytet som skedde förra helgen ... I morgon är det dags för simhallen igen ... har bara blivit två gånger / vecka trots att jag bestämt mej för att jag ska vara där tre gånger på en vecka .. men alltid är det ngt som kommer emellan ..*L*  Får se till att fixa det så det blir tre gånger ... inte rubba det bestämda . Det värsta är egentligen att det inte beror på att JAG ska göra ngt annnat .. utan det är andra som gör att jag inte kan ... o det är det jag får sätta stopp på . Som igår ... då ringde Janne o GullBritt ... de behövde duscha o deras varmvatten är inte färdigdraget ännu ... ok vissst kom o duscha ... o sen tänkte jag ... jag skulle ju simma... o efter det var det annat som gjorde att det inte blev av ... nej mina tider ska få bli heliga ...!!!!   Till simhalllen o inget annat . I morgon kl. 10 ska jag dit så det så. Fint väder i morgon ockspå sen skulle det nog bli regn i helgen om jag kommer ihåg rätt.. var in o kollade på www.klart.se   det är jättebra att läsa vädret där .. tycker jag .. kan se från timma till timmma och måste säga att jag tycker det oftast stämmmer .Sy ska jag liteidag också jag längtar efter det ... får se vad det blir ,har ngtr. förkläden på gång nu ... inga snygga motiv på tyget ... men jag ska ha dm själv o jag tycker de är "klämkäcka" så det så .. Kommer att lägga ut denm här senare 

    

Ovido - Quiz & Flashcards