Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Torsdag redan....

Av Elle - 6 maj 2010 09:26

Fattar inte hur fort dagarna försvinner ... Torsadag igen o snart är veckan slut.

Har haft ett underbart väder de sista dagarna ... och igår kväll var vi ,k. o jag i Åmål o köpte en bil.... Det var en bit att köra hem o idag har jag lite mera ont i armar o händer  .. för jag körde den lilla bvilen hem.

Här ska veckostädas idag o göras i orden , det sista från rumsbytet som skedde förra helgen ... I morgon är det dags för simhallen igen ... har bara blivit två gånger / vecka trots att jag bestämt mej för att jag ska vara där tre gånger på en vecka .. men alltid är det ngt som kommer emellan ..*L*  Får se till att fixa det så det blir tre gånger ... inte rubba det bestämda . Det värsta är egentligen att det inte beror på att JAG ska göra ngt annnat .. utan det är andra som gör att jag inte kan ... o det är det jag får sätta stopp på . Som igår ... då ringde Janne o GullBritt ... de behövde duscha o deras varmvatten är inte färdigdraget ännu ... ok vissst kom o duscha ... o sen tänkte jag ... jag skulle ju simma... o efter det var det annat som gjorde att det inte blev av ... nej mina tider ska få bli heliga ...!!!!   Till simhalllen o inget annat . I morgon kl. 10 ska jag dit så det så. Fint väder i morgon ockspå sen skulle det nog bli regn i helgen om jag kommer ihåg rätt.. var in o kollade på www.klart.se   det är jättebra att läsa vädret där .. tycker jag .. kan se från timma till timmma och måste säga att jag tycker det oftast stämmmer .Sy ska jag liteidag också jag längtar efter det ... får se vad det blir ,har ngtr. förkläden på gång nu ... inga snygga motiv på tyget ... men jag ska ha dm själv o jag tycker de är "klämkäcka" så det så .. Kommer att lägga ut denm här senare 

    

 
 
kurrelina

kurrelina

10 maj 2010 09:54

Oh så vackert på balkongen.
Lyckost som får gå och simma så ofta du vill för jag älskar att bada i lagom varm bassäng.
Ha det gott och försök simma 3 ggr i veckan.
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards