Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Elle - 12 maj 2010 10:09

ja... det är grått utanmför föönsten men uppehåll . Det utlovade störtregnet har inte kommit in övervästkusten ännu .. Störtregn eller skurar , jag kommer inte ihåg vilket det stod på löpsedlarna igår ..*L*  men störtregn är det ju ofta vad jag kan minnas ... det måste bli ngt alldeles in i vassen   eller så hade  de nyhetstorka på redaktionen ..*L*

Allt har ordnat sej, Laila ställer upp som kattvakt ... en gång / dag ... o känner jag henne rätt kan det bli fler gånger .. *L*

Blir ingen simhall idag .. kan knappt gå *L*  men jag är glad för att komma ut lite sen får jag även ta det lugnt på resan ...Hoppas att vi kan titta in i tygaffärerna i Skene -Kinna ... åka det så kallade "Kärringarallyt"  Ullared kanske det blir för att inhandla ett par jeans också ... Men inte gör det ngt om det inte blir av denna resan .. det kommer ju flera tillfällen..

K . blev glad när jag fixat kattvakt ... det märktes på honom ... han har annars ett humör om man kanske inte märker av humörsvängningar så lätt ... Inte som hos mej... det märks med en gång om jag är trött .. men sur det är jag sällan om jag får säga det själv!!!Ha,ha... Har listat ut vad jag ska sy nu ... lite kuddfodral bla.. o små kassar till söta små prinsessor .. Kan det vara ngt tro.. ? Jo ,ideerna sprutar fram .. o jag har fått trag i ett block för att skriva ner mina ideer för annars   så blir det då rakt inget .. minnet är inte så där lysande *L*  Nu önskar jag Dej en riktigt go ´helg  o så hörs vi när jag kommit hem igen !  Kram! o ha det gott!       Det blev en kylslagen bild idag ...*L*

Ovido - Quiz & Flashcards