Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Elle - 27 maj 2010 07:56

men jag ska verkligen försöka ändra på den... *L* Tänker på vad sonen sa för ett tag sedan , Han sa, jaghar två saker att välja mellan, att bli deppig eller att ta tag i mig själv.. o sätta igång. Han valde det sista ... o är nu i full fart ... Jag får välja , det står mej helt fritt och jag väler det sista jag också... Känns betydligt bättre även om det 'är segt o trögt .

Skulle ju haft besök av väninnor i går men jag låg hela dagen efter jag skrivit här .. de kunde inte heller komma på grund av sjukdom i familjen. Jag sabbade inget för dem iallafall.

Idag har jag bestämt mej för att sy ... ja, jag ska bara göra mej i ordning så sätter jag igång  ,struntar i att städa av eller så ska bara se till att få upp katthåren    som det verkligen finns gott om!!!*L*

Husvagnen komme tillbaka på sin plats senare på lördagen .. o det var tur det för jag längtar till den .-.. det hör liksom till på helgen i dagsläget .. K. skulle bara visa den för några som ville hyra den . Det hade jag ju inte fattat  jag trodde de skulle hyra den nu .Men det blir till Midsommarhelgen som den  skulle hyras ut i så fall ..jag hoppas att de inte vill ha den ... för jag hade räknart med midsommarhelgen i husvagnen. Det blir till att hitta på ngt annat istället om det blir så . nej nu får Du ha en riktigt bra dag min vänoch en kram får Du också!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards