Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Elle - 4 maj 2010 09:30

Idag regnar det lite härligt då o då.. prercis så där som det brukar göra om vårarna   och sommaren..

Trodde inte jag skulle få aå ont i kroppen av den anledningen ,av lågtrycket alltså, men det känns som enm stor ångvält kört över min kropp. Det började redan igår   o inte är det bättre idag inte .. så kanske det beror på något annat.

Igår när jag kom ner o skulle flytta bilen till min nya parkering ,hade jag fått parkeringsböter på min egen parkering!!!"!!   Ja, ´jag kände det på mej så jag vart inte alls förvånad ... De som skulle ha parkeringen hade tydligen ingen aning om att de inte hade tillträde till den på måndag kl . 12. Jag hade ju inte tillträde till den  nya förrän då eftersom den 1 var på lördag.  Alltså hade de ringt vaktbolaget som satte böter direkt... men  Stenungsundshem tar hand om boten... så givetvis slipper jag den.Men jag måste ner idag o lämna den hur det nu ska gå till . Hoppas inte sonen ska ha sin bil nu på förmiddagen ... så jag kan låna den, för cykla eller går gör jag inte .. det går aldrig , när jag knappt kan flytta benen...

K. ställde sin husvagn på Tollenäs camping igår .. han hade tänkt ha den där hela säsongen   men redan igår kväll hade han ångrat sej o tänkte nog bara ha den där i två månader ... Det är ingen vacker camping men den har ju de flesta bekvämligheter och nu håller killarna som äger n´den på att rusta upp den. Så vi får väl se hur den blir sedan allt är klart . En tisdagskram får Du här av mej ! o Ha en riktigt bra dag .   

Bloppis-annons
Av Elle - 4 maj 2010 07:38

   Tygkasse i bomull.. med förstärkta sömmar.Jättebra att ha badgrejer i nu till sommaren...

Mått: Hjöd  44cm

       Bredd 46cm

       botten 8cm.        Lager 10s i samma mönster än så länge .. men det kommer flera .

 

55 kr/st + porto

Klockor & Accessoarer, Säljes - Stenungsund (Västra Götalands län)
Pris:    55:-
Telefon:    0303-65097
 
Ovido - Quiz & Flashcards