Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

Bröllopsdag!

Av Elle - 6 maj 2010 10:47

Idag skulle mor och far vart gifta i 66 år om de levt... men tyvärr gick far bort för 35 år sedan och mor för 13 år sedan . Tänk vad jag saknar dem .. far blev ej så gammal  bara 61 år  .. och då hade han varit sjuk i cancer sedan han var 47 år gammal... mor fick hjärnblödning 81 år gammal... Åren går fort ... men vissa saker glömmer man aldrig .. de fina minnena finns kvar och tänk jag kan höra deras röster inom mej när som helst .. Jag tror de finns med mej ,alltid... Det känns iallafall så. Mina systrar o jag har varit lyckligt lottade under åren de levde .. vi var älskade och våra föräldrar gjorde alllt för att vi skulle ha det bra .. o sen har vi så många fina o roliga minnen från vår barndom. Tack  Mor o Far .. för Allt ... jag saknar Er .. såå mycket .Elle

 
 
Madde

Madde

9 maj 2010 21:54

Ja, minnet har man ju alltid kvar men visst är det tråkigt och saknar gör man alltid. Själv har jag inga bra erfarenhetar av mina föräldrar. Brukar säga att de bara är föräldrar på pappret och inget annat. Däremot så har min farmor och farfar varit som min mamma och pappa istället. Farfar gick bort här för några år sedan och jag tänker fortfarnde på honom åtminstone en gång om dagen. Sakna honom kommer jag alltid att göra men jag minns också allt roligt vi har gjort och upplevt tillsammans. Underbart att höra att ni hade kärleksfulla föräldrar. :D
Så förutom din naturliga och förståliga saknad så hoppas jag att du i alla fall mår bra!

Önskar dig en fortsatt trevlig söndagskväll!

Kram på dig! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Elle

Elle

11 maj 2010 08:44

Ja, jag är lyckligt lottad .. med föräldrar som brydde sej ... Det är väl kanske inte så vanligt .. idag .. men kanske berodde det opå att deras föräldrar inte hade brytt sej så mycket om dem... det blir ju oftast tvärs om .. så tror jag men det är mina egna tankar,... Ha det gott vännen ... Kram från mej o kissarna ... Elle

http://syrutan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards