Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Hej igen!

Av Elle - 17 maj 2010 09:46

ja nu är jag här igen efter några dagars frånvaro..*L* En tur med husvagnen har det varit o vi hann ner till Danmark..´visserligen stod husvagnen kvar här i Sverige och vi tog färjan över från Hälsingborg till Helsingör ...o så var vi där en en stund ... ja, det blev inte så länge för vädret var grått o tråkigt   men min öl fick jag   där på en uteservering ... Måste ha ett stort gk´las av det danska ölet .. det är bara såååå gott. Ångrar att jag inte köpte öl med mej hem.

Jösses vad det har regnat under dessa dagarna ... solen visade sej bara en mycket kort stund en av kvällarna ... ja det var förresten i lördagskväll när vi kommit tillbaka hit till Tollenäs.

 

Var också in till Ikea och köpte lite olika kuddar .. ska sy lite olika kuddvar för att ha till pydnadskuddar som jag också tänkte ha för att sälja . jag är en riktig hemma människa ... det var ljuvligt att komma hem  o mina små katter blev faktiskt jätteglada o nu håller de mej sällskap vad jag än ska göra .

Fotot är från Mölle som verkligen var inbäddat i dis o dimma ...   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards