Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Elle - 30 mars 2010 09:16

underbart härligt ... att vakna till att solen skiner .. idag blir det ganska säkert myckat tid utomhus... K. är här o han vill gärna åka ut o se sej omkring,visserligen ska jag sy en del som ska vara färdigt till påsk.. men det hinner jag väl med .  var på Ikea igår ,köpte lite smått o gott , bland annat en hylla "lack" till mitt sovrum, Den sätter vi nog upp idag ,liksom lampan kommer att bli fyttad till rätt plats i köket.Har ju möblerat om där och lampan kunde jag inte flytta själv.

Ett på besök på Röda korsets second händ i Kungsbacka blev det också, en plafond till hallen för 30:-  och ett gulrutigt tygstycke, drygt 2 met. för 11:-riktiga fynd tyckte jag .

 

Tänk snart kommer den riktigt goá värmen hoppa´s jag ... då  ska jag försöka vara ute så mycket som möjligt ..samtidigt känner jag mycket starkt för att börja att sy igen.. idag blir det en kasse som nästan är färdig som ska ska sys färdig och så det gulrutiga tyget ska bli bordstabletter  o de ska vara färdiga innan Påsk. Jag är så glad över alla mina besökare och för de kommentar jag fått här ..Tusen tack ska Du  ha !!  Ha en bra dag o var rädd om Dej!  

Ovido - Quiz & Flashcards