Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Elle - 25 mars 2010 09:15

ja,  nu tror jag att jag gör Dej besviken , jag blev också besviken ,så det så. Fick brev om min kommeande pension  igår . Har inte gjort ngt annat än ältat det fram o tillbak under all vaken tid sedan det damp ner i min brevlåda . Hur i jösse namn ska jag klara detta ? 

Förstår inte att när man jobbat o slitit så länge man kunde o lite till .. o sen på grund av att man blivit utsliten både här o där  får sjukbidrag ...så ska man få en pension så man går på knäna .... ja, det komväl inte som ngn större överraskning precis men det är nu liksom svart på vitt vad det blir ... men två saker som jag inte kommer att dra ner på är  . datorn ock mina älskade katter ... sedan anske fast telefon ryker , o lite annat .. men de sakerna är heliga för mej . Datorn är kontakten med världen utanför mina dörrar och ´katterna Otto o Åskar är min lilla familj här härhemma . Så nu blir det till att täka lite till ...

Solen skiner och jag har suttit på balkongen o ätit frukost för första gången ..idag på morgonen .. (de är inglasad) hade +16 gradr där  o det var så skönt ...   

Ovido - Quiz & Flashcards