Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Elle - 19 mars 2010 08:09

är grå... Börjar vänja mej vid detta grå väder nu ... Det enda jag tittar efter är om snön smälter utanför fönstret o det gör den ... för nu flera dygn  i sträck har det varit + grader . HÄRLIGT!

Sitter i morgonrocken o skriver ... det är en jättego´stund, denna stunden på morgonen.. kaffekoppen är visserligen tom .. men jag har fått lagom mängd med kaffe o mår toppen.

Har också chattat med en väninna en stund , det hör morgonen till . Vi chattar varje morgon med varann och tittar in då o då under dagen för att kolla hur vi har det . 

T. min väninna har jag träffat genom datorn ,hon bor i Västerås alltså långt härifrån men i sommar ska vi träffas på riktigt .   Det ska bli jätteroligt   !

Här är tyst i huset , det var tyst i det andra huset jag bodde i men så här tyst som det är här det trodde jag inte det kunde vara i ett hyreshus...

Inte ens något litet väsen som en i det "Okända"..

Det är ett program som jag tycker om att titta på ...och upplever ständigt lite spänning och "pirr" när jag ser på programmet . Tänk om man kunde få riktiga upplevelser .. från den andra sidan.. ja,jag skulle vilja det ... tycker det vore intressant .  Nej nu ska dagen börja här för mej med en härlig dusch!   Hörs senare .. kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards