Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Elle - 24 mars 2010 09:34

jag hinner inte med.... Varför går dagarna så fort?  Tänk om det kunde vara så att det bara var att ställa in farten .. en sådan däe farthållare som en del bilar har. Det hade jag velat ha, o den hade då alltid stått på snigelfart det kan jag lova.    

Nu har Lillemor varit här , områdets bovärd,  jag rensade avlopp igår men fick inte ihop det ....*L*  det var krafterna i händerna som inte räckte till. men som sagt nu är det fixat! så nu kan jag tvätta händerna i badrummet igen . Härligt !!!

har fått tips om en jätte fin vintercamningsplats, Hafssten utanför Uddevalla... Dit ska jag ringa så småningom men det fanns tydligen kölista och det förstår jag verkligen med det läget o det priset!!!  Nej nu ska det bli fart på mej idag måste jag få lite uträttat ... det där att dagarna bar arinner iväg utan att jag får gjort ngt är inte bra ... Ha en go´dag !  o Kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards