Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Elle - 26 mars 2010 08:00

   vad ska man göra åt den har farten på dagarna???  Jag vill inte det sa gå så fort ... När jag vaknade i dag föll ett stilla vårregn ,ja, jag kallar det det även om det bara var 2 grader varmt ute .. Tänk vad skönt det kan vara så här års .. o vad fint det blir när de har sopat bort all grus som de spritt ut på vinterns ´halka .

Mitt påskris som står i vas på balkongen har börjat slå ut  och det ligger en lila påskfjäder under det på bordet .. det är "pojkarnas" verk o framfart .. Nu ska jag göra ett nytt försök att sätta fhjädrar i riset ... o se om de får vara kvar ... Pojartna är alltså mina "små" katter ..*L*  De är inte så små inte .. väger nog mellan 5 och 6 kg.                   De är som sin matte .. mycket glada i mat nämligen!!!

Uj, uj, nu har jag inte tid i dag att sitt o kolla bloggar eller över huvud taget vara vid datorn ... har massor att göra innan helgen stundar ... Önskar Dej en riktigt trevlig o njutbar helg o Kram !  på Dej... men kanske kan jag slita mej o skriva några rader ...fniss...

Ovido - Quiz & Flashcards