Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Elle - 23 mars 2010 08:27

Nu var jag nog bra trött igår kväll... kom inte ihåg att jag redan berättat om min köpmansdisk !!!  Förlåt ! Ska försöka att inte upprepa mej så i fortsättningen .. Kram!

Av Elle - 23 mars 2010 08:15

ett härligt regn utanför fönstret... Ja, det känns så underbart att se när det regnar o snön minskar i mängd. Sovit gott i natt men inga katter i sängen, undrar just vad de hållit hus i natt.

Igår inhandlade jag en köpmansdisk för 300:- på Blocket. Sonen befann sej i Kungälv där den såldes så bara ett samtal till honom så var han rar att åka o titta på den ...Den föll honom genast i smaken , nja han gillar dem inte men han förstod att jag skulle tycka om den så han köpte den åt mej .. Har ännu inte fått den ,han kom väl hem för sent igårkväll så nu ser jag fram mot en "ny" möbel i mitt kök.

 

Sedan ska bara ha tag på en mycket  större köpmansdisk helst i vitt som jag kan ha här i mitt arbetsrum. När den är inköpt tror ag inte jag behöver några flera möbler här inte för illfället iallafall.

Oj vad mina "små" kissar hade roligt igåt här . Jag satte nämligen i fjädrar i mitt Påskris... inte en en   da fjäder blev kvar där  .. de slet som om de hade ackord på att riva ur fjädrarna ... o var inte stilla förrän alla låg på bordet .. Ok, jag kunde väl stoppat dem iallafall försökt  men det såg så roligt ut så jag bara stod där o tittade o skrattade åt dem... Usch vilken matte jag är ...

Ovido - Quiz & Flashcards