Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Elle - 20 mars 2010 08:37

kom ju inte med ... här hoppas jag de kommer -...*L*     

Av Elle - 20 mars 2010 08:23

kommer sakta smygande denna lördagsmorgon... och det bådar ett rätt skönt väder .. Vinden ökar visserligen så det blir väl till att ta på sej runt öronen idag ... jag hatar att ha nå´t på huv´et. Förr var jag alltid påskkäring .. ja, jag hade huckle på mej men nu vill jag helst gå barhuvad .. Lika dant var det med vantar eller handskar .. varför använda det .. men nu är jag så illa tvungen . .. värken  gör att att vantarna måste på . I kväll ska jag ha middagsgäster, Janne o Gull-Britt kommer vid 18-tiden .. Gull-Britt var den räddande  ängeln vid minflytt tidigare i år .  Hon är helt otrolig , så hon orkar ... Först min flytt o månaden efter Jannes flytt.    

 

Det går flyttlass på flyttlass från det  huset och de två andra som den nye fastigägaren har ... han har gjort sej ovän med alla ... ja, det är rena diktator fasoner han kör med , tänk om han gjort tvärt om   , vad bra det hade blivit o vad lätt han hade fått det .. nu får han ju arbeta i motvind hela tiden.

 

Undrar hur det går för  Laila,Marie o Robban som blivit uppsagda .. Ingen av dem har tänkt att flytta .. on hyresgästföreningen är inkopplad.     

Nej , nu ska jag "lördagsduscha"  .. he,he.. inte för det är ngn skillnad på duschen idag o andra dagar .. det blev bara ett litet nytt ord ... Ha en härlig helg nu när gräset börjar  titta fram under snön... Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards