Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Elle - 17 mars 2010 07:59

ja , kommer man fram till onsdag så är ju veckan nästan slut .Dagarna som är kvar försvinner innan jag hinner landa i dem  .... helt ruskigt tycker jag .   Ida´g har jag iallafall kommit upp ut´r sängen i hyfsad tid, klockan 6 !!!!!   men så har jag suttit o chattat med en väninna i två timmar ... men det var det verkligen värt. Nu ska jag sätta igång att ta tag i arbetsrummmet ,, se om jag kan få ordning o reda här    kaninte skylla längre på att jag inte fått ordning i den andra delen av lägenheten efter flytten.  Känns verkligen bra här jag trivs som fisken i vattnet . Snart ska jag kunna sätta igång att sy.   Stickningen har jag fått lägga åt sidan efer som jag spänner min nacke o det förorsakar yrsel... Får nog ge min syster alla mina garner o börja köpa sockar  .. jag som vill ha hemma stickade sådana. Min su+syter sticja´kar inte sockar men hon är en fena på schalar !!!  Jag har fått ett antal underbara schalar av henne .  NU ska käringen igång o jaG ÖNSKAR D        EJ EN RIKTIGT BRA DAG   O DU VAR RÄDD OM DEJ ... DET FINNS BARA EN DU!!!!  

 

Ovido - Quiz & Flashcards