Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Nu hoppas jag.....

Av Elle - 26 september 2010 00:28

att jag snart ska kunna få tid att skriva lite mera här i bloggen,,, Bara vi får flyttat in i vår villavagn o kommit till ro där.   

Vill få lite mera ordning på livet så att säga ... Har en hel del planer på att lägga upp mina hobbies-planer på ett vist sätt  för att få saker o ting att fungera..

 

Har just kommit hem från det andra födelsedagsfirandet idag!!! Först hade vi gäster till 21.30 o sedan gick vi på 30 årskalas hosgrannen   sedan viae till 50 -års kalas . jag bröt upp därifrån eftersom de var så mycket rök ... de rökte cigaretter inomhus och eftersom jag har svårt med röken  så tänkte jag att det var bst att dra mej tillbaka. K. har inte kommit hem ännu ... det blir nog betydligt senare när han dyker upp men jag siter ju här o skriver så de gör ju ingenting. Ok, han gillar nog inte att jag gick hem men det får han tåla...*L*

 

Åskar satt utanför huset o väntade på mej och när vi kom hem Åskar o jag dök plötsligt Otto upp okså och nu är de inne hos mej båda två ,, Det känns gott att ha de inne.

 

Tänk , jag var hos frissan för ngr veckor sedan men nu k'änns håret alldeles oregerligt igen ... vet inte hur jag ska ha det ... nu när jag gått upp i vikt så har ansiket blivit runt som en boll ,o tänk , lite rynkor här o där i ansiktet talar om att åren kommit väldigt fort ... tycker iallafall jag ... Usch o fy...men jag tänker på att när jag var si ¨så där 30 år .då sa jag alltid att äldre människors rynkor var så vackert !!!!Nu tycker jag verkligen inte det ... Så det kan va´.

 

Nej ,god natt nu Kara Du... och jag hoppas Du får en underbar sömn... och vaknar glad o pigg  till morgonen... Han är inte arg ,Åskar, fotot har bara blivit galet !!!!!  

 
 
Madde

Madde

28 september 2010 13:04

Hihihi! Kunde inte låta bli att fnittra lite när jag såg kortet på Åskar. Kul att se att även katter kan fångas med grimaser och inte bara vi människor. Hihi!

Jasså, du känner dig rynkig mm. Tänk då på att som du tänkte när du var yngre så tänker många yngre idag. Jag bland annat tycker det ska synas när man blir gammal. Det fulaste jag vet just nu är alla plastikopererade fjantar. Åtstramat, opersonligt, för stora läppar mm. och inte ett dugg vackert!

Önskar dig en underbar och härlig dag! Det börjar dock bli en aningens kyligare ute. Hutter hutter!

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

Elle

6 oktober 2010 09:16

hutter , hutter ,ja, det är så kyligt ibland men idag visar termometern på lite varmare ... Kram!

 
kurrelina

kurrelina

6 oktober 2010 11:26

Vilket leende kissen har, så ser kurris ut ibland också, som om överläppen fastnat, även om han inte är arg
Va?? har du flyttat till villavagn....funkar det??
ha det gott

http://kurrelina.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards