Alla inlägg den 17 september 2010

Av Elle - 17 september 2010 10:30

   men det gör alls ingenting för jag har att greja med inne... Sov länge idag,det var skönt o nu tar jag det precis i min takt . är ensam idag, K. arbetar igår hade han semester för att köparna skulle skiva kontrakt på detta lilla kryp in.

 

Mycket är på gång så det är bäst att ladda batterierna rejält.

 

Tänk vad man hittar på på gamla da´r.. men visst är det roligt med förändringar .

 

Katterna är inne nu .. Otto vill nog gå ut för han har varit inne ovanligt länge... Nej... han vände i dörren .. då förstår Du nog hurdant vädret är här hos mej. DEt får vara bedrövligt om inte Otto går ut. Nu sitter han o tittar ut genom köksfönstret o tycker nog att han har det bra o gott inannaför rutan.

 

Har Du tittat på frågeduellerna mellan partiledarna ?  jag har gjort det ,inte alla men många och jag tycker det är intressant ... Ok, jag förstår att det är mycket lurendrejeri i detta val...likaväl som i andra val .. men nog är det roligt att kolla de "ansvarigas" mimik o attityd i programmen. Inte för jag tror så mycket på att det blir som de säger men det är bra att ha hört o sett det .  Har inte varit så intresserad andra val som nu .. vad det beror på det har jag iongen aning om .

 

Nej nu ska jag sätta på en kopp kaffe ... det behövs för att komma igång ... Ha det gott o kram!

 

Ovido - Quiz & Flashcards