Alla inlägg den 3 september 2010

Av Elle - 3 september 2010 10:02

och det är nog så sant .... *L* fast jag kommer ändå inte upp i tid för att känna av det .  Nu är klockan mycket o jag har precis ätit frukost !!! Jo, om sanningen ska fram så var jag uppe redan kl fyra i morse men gick p lade mej igen och när jag sen somnade om så sov jag av bara farten...

 

Vad ska jag göra idag då ?  Inte mycket vad jag vet ... ska diska bädda ,plocka av här ,plantera om en pelargon som inte mår så br a.. kanske hinner jag sedan ta en promenad o fotografera lite ... det var så länge sedan sist .   Får låna K.s kamera ,hans gamla .. tror den är betydligt bättre än min . I morgon kväll ska vi på kräftskiva på gamla dansbanan här .. det vill till att klä sej varmt för igår kväll vid 22 -tiden var det bara 4 grader varmt .

 

Nej jag får sätta fart här ... o nu tittar jag inte in hit förrän på måndag !  Ha det gott tills dess !

Ovido - Quiz & Flashcards