Alla inlägg den 15 september 2010

Av Elle - 15 september 2010 23:11

och blåsten viner runt husknuten. Katterna skyr inte blåsten o regnet inte ... Otto är ute under dygnets 24 timmar kommer knappt hem för att äta.Åskar däremot har blivit mer o mer som en en liten hund. Går efter mej i alla situationer o inte kan vi ta bilen o åka ngnstans  utan att han ska med !!!*L* 

 

Vi har nu också varit nere i Jönköping på Elmia , husvagns o husbilsutsällningen . Vi var där från onsdag till söndag o katterna var med och denna gången gick det jättebra med med bägge katterna .. Härligt att kunna ha dem med.

 

Nu är detta lilla hus där vi bor sållt och den första oktober flyttar vi in i villavagnen... det ska bli härligt att få lite större plats .  Jag ser vekigen fram mot det . Tänk att det lutar åt att jag flyttar hit för gott, allt fungerar jättebra osv.. har nu också börjat ta lite bilder   vilket jag tycker är så roligt .. endera dagen ska jag gå ut i skogen här o se vad jag kan hitta för motiv.  

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards