Direktlänk till inlägg 15 juli 2010

Mörkt på himlen...

Av Elle - 15 juli 2010 09:01

ja,  Ja regnet hänger i luften... morgonen blir också sen  .. visst vaknade jag tidigt som vanligt men somnade om då det var så mörkt ute... Jag skulle egentligen åkt till Alingsås idag men det blir inte av så jag tar det lugnt hela dagen ...lite nytta ska jag göra men när det blir en sådan här dag som jag egentligen inget har planerat in merän resan till A-ås.. så känns det som jag har lite tid över .. HÄRLIGT!!

 

Jösses !!! Det ser ut som Otto har tandvärk på fotot ... så rund om kinderna är han verkligen inte .. *L*  Visst är det förståndigt av mej att lägga vita  dukar på borden när jag har katter som mer än gärna ligger där o gottar sej .Men det är ngt som absolut inte bekymmrar mej  jag har ju en tvättstuga att använda !!!  Mina små älsklinmgar ska ha det bra  o jag vill ha vita dukar så då får jag ta den smällen... he,he..

 

Min son ville jag skulle stå på en marknad i Kållekärr på lördag tror jag det var .. men då är jag inte hemma så det får vara och så har jag för lite grejer nu ... måste sy så jag har ett lager .. Snart är det väl också dags att börja planera för julens marknader .. allt tar ju tid och för oss som har problem med kroppen så tar ju allt längre tid att göra .. Kan ju inte sitta vid maskinen för länge varje gång ,för då får jag  ont som bara den. jag lär mej nog anpassa mej efter kroppens signaler så småning om ..

Har börjat lyssna på Karlavagnen på kvällarna nu .. det är ett mycket trevligt program.. och ibland tar det upp mycket bra ämnen tycker jag . Ämnen som folk undviker många gånger och ¨då är det bra att detta forum finns.  Det finns en tjej som jag tycker bättre om än alla andra .Lisa Syren eller ngt liknande heter hon. Nu vet jag inte om hon finns kvar i detta program men för många år sedan då jag lyssnade på det då var hon med och hon var i särklass den bästa programledaren  , då iallafall. Nej nu ska jag röra lite på mej här nså Du får ha det gott o ta det lungt o var rädd om Dej ! Det finns bara en Du.. Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards