Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Elle - 16 juli 2010 09:43

Ja, jag ska hålla upp med mitt skriveri ett litet tag... Ska på semester !!!  Inte så långt men ändå semester .

Har varit hos veterinären och vaccinerat katterna ... så nu är det också gjort för ett år framåt.

katterna ska med   så det kanske inte blir så länge .

 

"Borta bra, men hemma bäst" är jag den förste att hålla med om.  Tänk jag är en riktig stugsittare ... tycker om mitt hem ,bara jag får greja o möblera om ibland ... Solen skiner i dag o det är lika varmt som tidigare dagar... när jag var ner till "Boro" vår veterinär , så rann svetten av mej ,Jag bar bägge katterna i en transportbur ,... det går jättebra trots att de ligger nästan på varandra . De samsas bra på litet utrymme men funderar ändå på att köpa en transportbur till .. det blir ju inte så tungt att bära dem då .. ungefär lika mycket i varje hand. Nu blir det väl ca 12-13 kg som rör sej o det är lite tungt när jag inte har de krafter kvar i arm o hand som jag hade förr.

 

NU ska här packas ... så jag önskar Dej en riktigt trevlig tid framöver  och iallafall tills jag kommer tillbaka hit .   

 

Ovido - Quiz & Flashcards