Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Elle - 13 juli 2010 10:22

 Nu försvann jag ut igen…. Så nu skriver jag på annat ställe först .   Jo , jag skrev om åskvädret som var  här igår … Har aldrig upplevt ngt liknande … Åskan mullrade hela tiden ett dovt ljud…. Inte alls så där hårt som är vid ”vanliga ” åskväder himlen var nästan oavbrutet ljus och några blixtrar gick inte att urskilja.  Det blåste hårt o regnet vräkte ner!!!   Det kändes mycket befriande efter dessa dagar som har varit otroligt varma.  Idag regnar det också men är varmt mulet och skönt.  


Jag har tvättstugan idag, skönt då att det är lite ,lite svalare.

Katterna min sitter här i fönstret o kollar ut de tycker nog också det är skönt idag .

Idag har jag en hel del att göra .. men nu känns det inte så trögt när det blivit lite svalare , känns bara roligt . Snart dags för lite lunch .. kan man kalla det så redan nu .. nja jag ska inte äta förrän vid 11 tiden i alla fall trots att jag redan nu börjar bli hungrig . Konstigt egentligen   ibland är jag inte hungrig på hela dagen   men många gånger är jag hungrig 5 min efter det jag ätit…


Oh.. vad det doftar gott utifrån av det våta gräset .. eller är det kanske ngt annat men jag vet i alla fall att regnet är orsaken.*L*  

Ovido - Quiz & Flashcards