Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Elle - 6 juli 2010 11:01

Nu har jag varit o tryckt på lite knappar o grejer här på sidan så jag vet inte hur bloggen kommer att se ut ... Kanske blir det ingen blogg!!!   Jag är farlig när jag kommer igång ... Men det var inte den ommöbleringen jag menade i rubriken... Jag grejar på balkongen o det för med sej att inget blir sej likt i lägenheten... Efter hand kommer jag på både det ena o det andra ...

Älskar att möblera skulle bara ha lite mera passande saker som skulle smälta in så bra .. men det får komma efter hand ...

 

Tvättar gör jag också ... o svetten flyter....'L'  Varför ska jag göra såna här saker när det är så varmt ???   Hade mor levt så hade hon sagt ... "Blir Du sjuk nu"  ja, det stämde oftast att när jag fick sådana här ryck så blev jag liggande i ngn åkomma något senare ... Kommer Du ihåg det min kärta syster ?  Ja, jag vet att Du läser här ibland.

´Nu får Ni ha det gott både syster o vänner för nu får jag skynda mej ner o tönmma tvättstugan ... tills nästa tvätterska kommer ... Kram på Er!!!Denna vackra korg har min syster målat!  

Ovido - Quiz & Flashcards