Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Elle - 1 februari 2011 10:16

det regnar idag och det  känns otroligt SKÖNT!!!

 

Snötäcket krymper sakta men säkert och det är att hoppas på attdet inte kommer mera snö. Det gör det kanske men vi tar det då.

 

otto är redan inkommen ,han har varit ute i natt ockå ,han gick ut igår kväll vid21 ungefär och kom nu strax efter 9. Han kelar o ar sej när han kommer in precis som om han vill tacka för att han  fått vara ute .. sedan äter han och går o lägger sej någon stans för att sova . Idag hamnade han mitt på golvet  så han var nog jättetrött.

 

Tvätt o syag idag . tvätten är inte torr som jag tvättade igår men om jag tar undan det som torkat får jag nog plats med en maskin till....tror jag ialla´fall.

 

Känner att jag måste sy idag för att må bra. I morgon ska Christina o jag ka till simhallen igen, det ska vekligen bli skönt. Jag åker nog på fredag också för två gånger i veckan är nog lagom för mej.   Blir för mycket för Christina ,trodde hon men jag har ju vanan inne så minst två gångr per vecka är nog lagom för mej.

 

Är svårt att komma igång ibland , idag är en sådan dag ... vill helst sitta här en bra stund o skriva o leta i bloggar .. år nog ta mej en sådan dag ngn gång snart. Tog sådana dagar rätt som det var när jag bodde ensam.Idaghar jag middagen klar iallafall ska bara koka ris .. så där sarar jag ju in en stund . jag som alltid tyckt det varit roligt att laga mat tycker nu att det oftast känns som en pina.

 

Nej nu ska jag sätta igång !!!!! Ha det gott vännen!!    en sol i regnrusket tycker jag behövs o här kom den ju!

Ovido - Quiz & Flashcards