Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Elle - 7 februari 2011 17:41

ja, det är inte jag som säger det utan SMHI.   Dennagångn tror  jag på väderprognosen för   uteblåser det enormt och regnet öser ner stundtals.

 

Det är iallafall underbart att se gräset även om detär brunt o fult o vått o eländigt.. Vi ärpå väg mot våren!!!!   Jag har ännu inte kommit mej för att fotografera ngt, fattr inte vad det tagit åt mej... men sakta men äkert håller jag nog på att komma igång. Har löst årskort till simhallen,lagt in en massa på min nya dator ... alltså tömt den gamla . Den ska sonen få att ha som reserv till sin laptopp....att spara jobb på.  

 

Det är så mycket att tänka på nu .. jag lever ju inte ensam längre... och tiden här blir knapp men även det tänkte jag få ordning på .Fårnog sitta här en stund på kvällen istället för på morgonen... då är det så mycket annat som ska göras. Men just det att lägga om vanorna det är inte det   lättaste ..ha,ha.. 

 

Har lagt in alla bloggarna på denna datorn som jag besökte förr och ska även lägga upp tiden så att jag åter kan besöka dem..men detblir inte så ofta som förr..Kan helt enkelt inte släppa det.

Just nu ligger Åskar mitt  i datorsmeten... vi sitter här med våra datorer både k och jag. Otto är som vanligt ute ... detta trots väderleken.

Nej nu får Du ha det så gott och gå inte ut ikväll om Du inte måste..   simma lugnt...

Ovido - Quiz & Flashcards