Direktlänk till inlägg 12 april 2011

En grå tisdag....

Av Elle - 12 april 2011 10:08

men det gör inte så mycket . Jag har varit ute o grejat på¨"tomten" flera dagar nu så det kan vara behövligt att ta ett tag härinne nu.

Regnet droppar sakta ner inget hemskt störtregn denna gången men det är ganska kyligt ... ja, om man jämför med 18 grader som det var i förrgår..*L*

 

Trodde jag skulle ha Jessy här idag men ännu har hon inte dykt upp så det blir nog inget. Tråkigt för jag saknar henne.

Bägge katterna är inne nu ... Otto har under ett par dagar kommit hem o slängt ,ja verkligen slängt i sej maten o sen iväg igen uppför backen mot skogen....men idag har han lagt sej till ro på soffan för att sova . Undrar just vad han har för tillhåll...  åskar däremot har nöjt sej med att vara med ute o hålla koll på vad jag gjort ibland har han fått tag på ngt roligt att hysta upp i luften.

    översta fotot är från min skogspromenad i förra veckan... Det var så härligt att äntligen ta sej ut på en promenad. Är så osäker på att gå , har fortfarande dålig balans ,.,det är väl muskler som fattas antar jag. otto lyckades jag fånga för en gångs skull... Han brukar ha så brått iväg men här verkar han ta det lungt en stund iallafall.

 
 
Madde

Madde

21 april 2011 17:00

Hej Elle! :D

Tittar in för att önska dig/er en riktigt
GLAD o HÄRLIG PÅSK! Hoppas också att allt är bra med er. =)

Kramiz! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards