Alla inlägg den 5 april 2011

Av Elle - 5 april 2011 07:52

Ja , idag regnar det igen... men kanske ska det vara så på våren. Tycker iallafall att det är jobbigt när det är så här grått.  

Skulle åkt till Stenungsund o min källare idag  men jag bara orkade inte . Ska greja med sömnad här hemma istället.

Dagen igår var mycket underlig. Jag var ju pigg o alert på morgonen  men fram på förmiddagen smög sej en förlamande trötthet över mej ... nej smög är  inte rätta ordet, den bara var där ... så jag fick inget gjort av det jag tänkt.

Tittade på  tv. klockan 20.00  det programmet  om mammorna som bytte familj o hem under en veckas tid.   Skulle aldrig ställa upp på ngt sådant.   Tänk hon som kom till familjen med  fem barn , eller var det sju.. Jag kommer inte ihåg vilket.  Men nog tyckte jag att hon hade mest rätt... fast lite damm kunde hon väl fixat bort .  Jag tror iallafall att ungarna bleir lyckligare i hennes hem .

 

Nu dessa två dagarna har vi inte haft Jessy här .. lite tomt är det men  jag har ju katterna ... *L*   Jessy tror att hon är katt o vill klättra i träden hon också...Ofta går det bra  men ibland trillar hon ner, men då prövar hon med ny energi att komma upp längre på trädstammen.

 

Nej nu ska jag inte bli sittande här längre . Ha det så gott ..

Ovido - Quiz & Flashcards