Alla inlägg den 26 april 2011

Av Elle - 26 april 2011 08:07

Hej igen!  Det var länge sedan jag skrev, men här har varit fullt upp. Jag är så trött nu. Trädgårdsarbete!! ja, det var länge sedan det också . jag har nu ett ständugt sovande ben .. ja, yttersidan på benet har jag ingen känsel i... vad det är vet jag inte men det är iallafall lite otäckt.

Vädret har iallafall varit helt otroligt underbart... o det växer så det knakar ute runt omkring oss här.

Det som jag inte tycker om är att vi jämt ska ha en massa folk här... Jag orkar det inte och tycker att det är skönt om vi någon gång kan vara ensamma hemma. men antingen så vill K. inte vara ensam med mej eller så är det att han inte kan koppla av, vilket jag kan nu för tiden.

I förrgår åkte vi Göteborgshjulet... Det var helt underbart att se sta´n från en höjd. Och inte tyckte jag det var så högt. Tog en del foton ska lägga in dem först innan jag kan visa några. De blev väl inte helt bra men de får duga. Nej nu kom de hem k. och Jessy så jag får väl börja plocka fram frukosten. Ha det gott , o en härlig vår eller sommarkram till DEj.  

Ovido - Quiz & Flashcards