Direktlänk till inlägg 26 februari 2011

Trög lördag....

Av Elle - 26 februari 2011 14:29

Vaknade med en konstig känsla inom mej.... och så fort jag reste huvudet från kudden så visste jag... yrsel igen. Ja, egentligen ska jag inte klaga för det var ganska länge  sedan jag hade det ,tror  jag iallafall. Det är konstigt när jag haft det så skjuter jag bort det o vill inte längre komma att tänka på det,bara tanken på det kan få mej att må illa. Har sovit tills nu och känner mej något bättre . Så nu ska jag försöka få gjort lite men lovar att det blir det lilla jag gör...Hade annars tänkt sy bla. idag. Vi ska ut på marknader både k. och jag så småningom så nu håller jag på att sy upp lite så jag kan starta med en del nya alster .. Har bestämt mej att bland annat sälja Kuddar iallafall kuddfodral eller vad man kan kalla det för.   Men jag vet nte om det kan bli det.. eftersom jag inte kan koncentrera mej varken på att se eller sy långa stunder idag.   kanske helt enklt ta det lungt...*L*   Önskar Dej en riktigt skön o mysig helg.          

 
 
kurrelina

kurrelina

27 februari 2011 11:02

Oh dessa underbart söta kissar....hoppas yrseln inte kommer tillbaka
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

Elle

2 mars 2011 09:45

Hej! o god morgon!
Nästan full rulle här ..Har redan varit ute med vovven jag pssar... Ha det gott .kram, Elle

 
Lena

Lena

28 februari 2011 18:10

Det sägs ju att det är förkylningstider nu, men jag hoppas verkligen att du inte blir förkyld!!! Vila mycket, drick vatten och krya på dig!

http://notoriskstickare.blogspot.com

Elle

2 mars 2011 09:44

hej Lena
Nej det var ingen fökylning... iallafall bröt den inte ut. Idag är det ok igen.. Hoppas Du mår ok. också .. Kram tll Dej, elle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards