Direktlänk till inlägg 24 februari 2011

God morgon!

Av Elle - 24 februari 2011 08:38

   Ja nu har jag inhandlat en sladd eller vad det heter så jag  kan lägga över bilder från min kamera .. inte så bra kvalitet men dock bilder... Detta är min goe´Åskar... Han höll på att brinna upp igår ... Ja gud så rädd jag blev .. K. tände vår stora  ljusstakeo vips var Åskar där med svansen... Det började brinna i den... men som tur var blåste k.ut de stora lågorna som flammade upp... men så det luktade ..Det var hemskt...Nu tvättade jag snbbt som ögat bort den brända pälsen men doften satt i länge inomhus o sedan gick Åskar långa vägar runt ljusen...kanske har han lärt sej ngt.... med denna händelse.Jag hoppas det iallafall.

 
 
Madde

Madde

25 februari 2011 18:47

Hej vännen! :D

Vilken tur att det gick som det gick med Åskars svans. Kunde ju ha slutat riktigt illa. Ja, nu passar han sig nog för tända ljus i fortsättning. Hihi! Det heter ju nyfikenheten tog död på katten och det låter ju inget vidare det. Så vi kattägare hoppas nog att de lär sig av sina "miss" tag. Hihi!

Kul också att du skaffat en ny kabel. Då kanske man får se fler fina bilder här i fortsättningen. =)

Annars så hoppas jag att ni mår bra och så vill jag önska er en trevlig och mysig helg!=)

Kram! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

Elle

26 februari 2011 14:10

hej !
Nej Du, mina "missar" lär sej inte av miss...tgen det kn jag lova...*L* Ja, nu när våren kommer ska jag börja ta nya foton .. de jag har nu har jag tagit med min kamera o den är inte så bra... Hoppas Du får en fin helg. KrAM , eLLE

 
Margit

Margit

26 februari 2011 16:17

OJDÅ, så otäckt, med ljuset och katten!!! Så fort dte kan häna en olycka...
Jag har nästa alltid kjus tända..både "högt och lågt"...men det har gått bra, utan olyckor..pch visst är det lätt att SVANSEN susar förbi...
TUR att ni var i närheten och kunde hjälp!!!!

Fina bildeder av katterna!!! Vi har 2 stycken, Linus och Tessi. Finns med på måna ställen i min blogg...
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

Elle

2 mars 2011 09:47

Javisst ,var det otäckt ... jag vet inte om jag vågar ha tänt stearinljus när katterna är inne längre -
Men kanske de lugnar ner sej desto äldre de blir. Ha en go´o fin dag . Kram, Elle

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards