Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Det värmer i själen.....

Av Elle - 18 juni 2010 16:54

när ngn saknar en .... Tack  Madde... Nej det har inte hänt ngt   jag har bara inte haft orken o tiden till att skriva .. Egentligen stämmer det ,det har inte hänt ngt alls ... men tiden räcker ändå inte till... Det enda jag gör är att sy ... har nu8 en del kassar färdiga   och idag har min väninna från Alingsås varit här o vi tog en tur till Göksäter på Orust ... Där inhandles lite tyg som jag ska sy en duk av ...

Torgdagen går av stapeln torsdagen den 1 Juni... och tiden ja, den vet jag inte exakt men kan ta reda på   Antar att det är den vanliga "torgtiden.." Förmiddagen alltså .

Igår fick Otto o Åskar en fontän ...Dyr blev den 1100:-men jag bet . bara 300 :- med mitt presentkort som jag hade ... resten fick jag av sonen ... En fin dammsugare fick jag tidigare i veckan ... Han är så snäll mot mej o pissarna..  Fontänen var jätterolig i går ... för de små liven men idag verkar de redan lédsnar på den ... men jag hoppas att de kommer att dricka vattnet från den .. Det var det egentliga skälet till att jag köpte den .. De brukar ju gilla att dricka från vaser o liknande    ...

Ikväll ska jag ta cykeln ner till husvagnen... Sista helgen på länge som vi har den ... K. har nämligen hyrt ut den över sommaren .. för vi ska inte åka ut förrän i augusti... då blir det Danmark o kanske en tur till tyskland ... Lite irriterad är jag över att den blev uthyrd nu till Midsommar ... då hade jag velat vara i den ... men ,men... jag visste inget om , fick inte reda på det förrän en tid efteråt .

Just nu ligger Otto o sover här hos mej... alldeles invid datorn... det är så skönt att ha dem så nära.  

 
 
Madde

Madde

19 juni 2010 19:06

Vad skönt att höra att det inte hänt dig något! :D

Vad det gäller bloggandet så har det faktiskt blivit mindre hos mig också. Det är ju egentligen inte så konstigt heller med tanke på årstiden. Underbara kvällar har det varit och då sitter man ju helst inte inne vid datorn inte.

Önskar dig en underbar och trevlig lördagskväll!

Och som sagt, gott att höra att allt är ok med dig! :D

Många kramar! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

19 juni 2010 19:45

Jag saknade dig också. du har skämt bort mig med täta inlägg!

http://notoriskstickare.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elle - 8 maj 2013 15:02

Ja, detta är något av vad jag virkatdden sista tiden.

Av Elle - 1 april 2013 09:56


Första April… då borde ju våren vara här men det var minus 6 grader när jag kom upp klockan 9… Inte är det vår, inte. Men jag ska i alla fall gå ut i trädgården idag .. och göra det som min onda rygg tillåter. Sedan ska jag sy ,har en...

Av Elle - 12 mars 2013 09:42

biter sej verkligen fast. Igår när vi, min syster och jag var ute och körde såg vi att snön låg kvar på "skuggsidan" . Jag som trodde den var helt borta. Vi tog en tur till Bohus dit "Klädkällaren " har flyttat . Det hade blivit ett nytt fast lite...

Av Elle - 9 mars 2013 16:15

Tiden går så snabbt att jag inte hinner me´. men nu har jag iallafall fått gjort lite av det som jag tycker är roligt .. har stickat dockkläder och virkat en dockfilt... Nu virkar jag en stötte filt(pläd) på beställning. Allt hobbyarbete är hur rolig...

Av Elle - 26 november 2012 17:57


 bra!  Härligt!   Idag har det varit städdag i köket... Har gjort lite mera än jag räknade med att hinna   så nu är det kväll här o jag fortsätter i morgon igen... Den förlamande trötthetskänslan är borta och jag kan inte med ord beskriv ahur skönt d...

Ovido - Quiz & Flashcards