Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Elle - 9 juni 2010 08:52

ja, jag tycker   det... det har ju varit stekhett sedan betydligt kyligare o så hett igen , men nej då ,ingen åska alls.. Ok, det är skönt det .. för jag är ju inte  överförtjust i den precis..

Nu är det grått ute o regna skulle det idag också .. men det har jag inget emot nu när jag kan låna sonens bil till simhallen .

Sunda hallen har bara   öppet denna vecka sedan är det stängt i tre veckor, hemska tanke ... jag kommer vekligen att sakna den .. Sakna vattenplasket varannan dag .

sitter framför symaskinen när jag är hemma ... har fått bord på Kungsbacka torgdag i jul, måste ha en dl färdigt till dess. Det var K. som fixade det . När jag skulle ringa o höra om det fanns några bord  lediga ,ringde han i sa att det var fixat .. Han trodde nog inte jag skulle få   gjort det, *L*

Det finns fog för det , för ja hade inte bestämt hur jag skulle göra ... hoppa ngn månad till eller ta det i juli.       Men så blev ju det juli i allafall..

Nu har det röda som solen åsamkade mej blivit lite brunt ... och det är banne mej skönt ... man ser lite friskare ut med denna solbränna ... det vintergrå är borta o färgen tar vid .. det är skönt -....

Nu ska jag göra mej i ordning för dagens dopp !!! Ja alltså turen till simhallen .. Ha det gott min vänsom läser här ... o var rädd om Dej. Kram!  

Ovido - Quiz & Flashcards