Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Elle - 8 juni 2010 09:03

Ja nu är jag tillbaks igen efter några dagars härliga utflykter med husvagnen.. Solen har visat sej från sin bästa sida o röd som en tomat har jag blivit..he,he... 

Detta fotot är tagit utanför Stenungsbaden där vi var nere o kollade in hur det såg ut... Ja, K. har ju varit är men jag har boptt här i Stenungsund i över 12 år men aldrig varit därnere.. så någon festprisse är jag då rakt inte . 

Så kommer då foton på min lille Åskar som älskar när jag dammsuger ... Han är alldeles galen i dammsugaren när den är på !!!  Jag vet att man inte ska dammsuga djur .. men han ber om det ... o han tycker det är jätteskönt ... han tom.. stiv´cker in tassen o beb´net i slangen när jag dammsuger -... så oftast får jag stänga in honom under tiden .. är rädd att han blir skadad.   Otto däremot försvinner gärna undan när dammsugaren är på ... Ha det nu riktigt gott i dag ... då det enligt mej är en mänslig värme ute !!! Kram!       

Ovido - Quiz & Flashcards