Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Elle - 20 januari 2011 13:40

Ja, det är jag verkligen,jag tog mej i kragen igår och besökte simhallen här i Kungsbacka ... Gick med våtväst i 30 min och det var helt underbart. I morgon ska jag dit igen.

Att det skulle ta så lång tid innan jag kom iväg .... men nu ska det blio desto oftare . När jag satt framför tv. igår kväll kändes det helt annorlunda ,ingen gngande känsla av dåligt samvete för att jag inte rört på mej , en behaglig trötthet och ett bättre humör!!!   ja, nu får det verkligen inte bli något som gör att jag inte åker iväg .

 

Tog lite foton hemma hos min syster tror det var i höstas ... Hon gör så otroligt fina arrangemang med blommor o sånt, så här kommer det några foton ... visst är de underbara .. Kram till Dej!     

Ovido - Quiz & Flashcards